Tuesday, April 17, 2018

It's All About 2017 (Part II)


"Learn to enjoy every minute of your life. Be happy now. Don't wait for something outside of yourself to make you happy in the future. Think how really precious is the time you have to spend, whether it's at work or with your family. Every minute should be enjoyed and savored.."


Bismillah..

Sambungan half year review perjalanan seorang insan bernama SITI ZANARIAH BINTI SUHAIMI.

Alhamdulillah, satu keputusan yang amat berat telah dilakukan.

Memilih untuk membina legasi berbanding makan gaji..
Memilih untuk memiliki unlimited income berbanding fixed income..
Memilih kerjaya yang flexible berbanding kerjaya rutin..
Memilih untuk menjadi leader berbanding menjadi boss..



Dia adalah My Boss My Hero. Orang yang bertanggungjawab atas kejayaan saya. Yang sentiasa mendorong dan memberi semangat kepada saya untuk lebih focus dengan apa yang saya letakkan di dalam senarai 'BIG WHY'.


15 May 2017

Hari pertama saya attend training FIST 2.0 di AIA. Serap ilmu banyak-banyak dari tenaga pengajar dan juga otai-otai dalam industri Perundingan. 



Menamatkan FIST 2.0 yang berlangsung selama 4 harı dengan bergayanya. Menambahkan kenalan baru, pengalaman baru, dan sebuah PENGHARAPAN dan IMPIAN yang besar.



I Love Herbalife! Mulakan dengan sarapan yang berkhasiat. Sesiapa yang nak order, boleh roger saya ye.


1 Jun 2017 | KL Convention Centre
AIA Mid Year Congress 2017
Bersama salah seorang Speaker hebat dari Indonesia.



Yes, we did it! Bersama team KL Imtiyaz Ar Raudhah, di bawah pimpinan Saudara Mior, Unit Manager.



Team di bawah kepimpinan Mr Zeck



5 Jun 2017 | One South Sri Kembangan
My Very First Morning Meeting in Ar Raudhah Office. Cool!



7 Jun 2017 | The Ramp Cafe, MKBR
Mereka berdua ni antara my best buddy di Bank Rakyat, now dah jadi my valued client. Thank you girls~ 






14 - 16 Jun 2017 | Commit to Higher Altitude & Master Performance (CHAMP 2.0) Training Program

Masing-masing dengan Mission Board. Doakan kami berjaya menggapai impian dan matlamat kami. Memang mencabar training ni sebab, it's residential training, 4H3M. Training ni berlansung pada bulan puasa. Tetap bersemangat jitu untuk menuntut ilmu.

Doakan saya berjaya dalam bidang yang baru bagi saya, dan pastilla sangat mencabar keupayaan dan kemampuan saya.

All is Well~














0 comments: